De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood 0W20011465 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

W. van den Burgt 30-12-2023

Top apparaat , werkt uitstekend en is zeker duurzaam

Geschreven voor: Kenwood 0W20011465

Echt kwaliteitsproduct, geen plastic, maar staal en RVS, blijft mede door gewicht goed staan tijdens bediening.
Toerental traploos regelbaar, wat maakt dat je de bereiding goed kunt monitoren. De gardes laten zich makkelijk plaatsen, met bajonetsluiting en zijn net zo gemakkelijk reinigen.
Nog niet zolang in gebruik maar de gerechten met Kerst ( 2x Merinque taart) zijn prima gelukt. Prijs is best pittig, maar je krijgt er een uitstekende kwaliteit voor. Heb daarnaast de opzet schaaf (meerdere trommels voor fijn / grof )gekocht die ook makkelijk aan de voorzijde te plaatsen is en solide (en veilig) werkt. je kunt machine ook met veel accessoires uitbreiden naar persoonlijk gebruik. Tot zover super tevreden !

Pluspunten

• solide machine
  • makkelijk verwisselbare accessoires
  • veel extra accessoires optioneel verkrijgbaar

Minpunten

• stevige prijs

m*********@h********** 16-12-2023

Helemaal zoals verwacht.
Super handig dat er een ingebouwde weegschaal in zit.
Maakt veel minder lawaai dan mijn oude keukenmachine van een ander merk en is veel stabieler.
Heb er al heel veel meegemaakt in de korte tijd dat ik deze keukenmachine heb.
Gebruik de keukenmachine wekelijks.
Heel tevreden!

ADW 12-05-2023

Fijne machine.

Geschreven voor: Kenwood 0W20011465

Hele fijne krachtige machine met erg veel extra accessoires. De weegfunctie vind ik erg handig.
Een klein verbeterpuntje zou het geluid kunnen zijn.

Pluspunten

• mooi design
  • veel accessoires
  • weegfunctie
  • Krachtige motor

Minpunten

• geluid

Mo 18-10-2022
Geschreven voor: Kenwood 0W20011465

Super handig dat er twee kommen bij zitten en een weegschaal in zit. Verder makkelijk te bedienen en doet het erg goed.

Pluspunten

• Weegschaal
  • Toebehoren